FAQ – Pytania i odpowiedzi – Sklep internetowy Ceramika Tułowice

NASZE USŁUGI:

1. Chciałbym porozmawiać z kimś, kto pomoże mi wybrać odpowiedni produkt oraz złożyć zamówienie, z kim mogę się skontaktować?

Z działem obsługi klienta indywidualnego sklepu internetowego można kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00 pod numerem telefonu: +48 77 4600 700 wew. 102. Można również skorzystać z formularza dostępnego w zakładce kontakt, lub wysyłając e-mail pod adres: sklep@ceramikatulowice.pl. Na maile otrzymane w soboty, niedziele oraz święta uzyskają Państwo odpowiedzi w godzinach pracy biura obsługi klienta podanych powyżej.

2. Szukam konkretnej dekoracji porcelany, niestety nie jest dostępna w sprzedaży w sklepie internetowym, gdzie mogę ją kupić?

W sklepie internetowym posiadamy zbiór wszystkich naszych dekoracji, jednak nie wszystkie nasze dekoracje oferowane są do sprzedaży w sklepie internetowym, niektóre z dekoracji dostępne są wyłącznie w naszych sklepach partnerskich. 

3. Dlaczego nie wszystkie produkty są dostępne do zakupienia w sklepie internetowym?

W sklepie internetowym w sprzedaży dostępne są tylko najbardziej popularne produkty z całej naszej oferty. Niektóre z naszych dekoracji oferowane są na wyłączność przez naszych partnerów dystrybucyjnych.


PRZETWARZANIE ZAMÓWIENIA:

4. Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności otrzymasz wiadomość z numerem przesyłki, który umożliwia śledzenie zamówienia.

5. Jak mogę anulować zamówienie?

Niestety jeśli zamówienie zostało potwierdzone i opłacone nie możemy go anulować.

6. Czy mogę dodać do zamówienia już potwierdzonego i opłaconego nowe produkty?

Niestety do potwierdzonego i opłaconego zamówienia nie można dodać kolejnych produktów, w takiej sytuacji należy złożyć oddzielne zamówienie.

7. Jak mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu i opłaceniu zamówienia?

Nie jesteśmy w stanie po złożeniu potwierdzonego i opłaconego zamówienia zmienić adresu wysyłki w naszym systemie. Dlatego proszę sprawdzić i zweryfikować dokładnie wszelkie szczegóły dotyczące danych do wysyłki produktów przy składaniu zamówienia.


WYSYŁANIE I DOSTARCZANIE PRODUKTÓW:

8. Jakie są koszty przesyłki?

Wysyłka produktów o łącznej wartości 200 zł jest bezpłatna. Poniżej tej wartości koszt wysyłki wynosi 15 zł.

9. Jaki jest czas oczekiwania na złożone i opłacone zamówienie?

Po złożeniu zamówienia czas przygotowania zamówienia do momentu wysyłki trwa od 2 do 4 dni roboczych. W czasie świąt czas ten może wydłużyć się do 7 dni roboczych. W związku z tym od momentu opłacenia zamówienia i dostarczenia go do Państwa nie powinno upłynąć więcej niż 9 dni roboczych.

10. Czy jest możliwość wysyłki poza Polskę?

Na ten moment produkty dostępne w naszym sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie na terenie Polski.

11. Czy istnieje możliwość zakupu produktu w sklepie internetowym i odebrania go w siedzibie firmy w Tułowicach?

Tak istnieje możliwość zamówienia produktu przez internet i odebrania go w siedzibie firmy pod adresem: Creative Factory sp. z o.o., ul. Przemysłowa 3, 49-130 Tułowice.


ZWROT I WYMIANA:

12. Jakie są zasady zwrotu produktów? Jak mogę zwrócić lub wymienić zakupione produkty?

Akceptujemy zwroty i wymianę produktów do 14 dni od momentu otrzymania produktów. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży opisane zostały w regulaminie sklepu internetowego Ceramiki Tułowice -§ 9 Odstąpienie od Umowy sprzedaży.

13. Co mam zrobić jeśli zamówiony i otrzymany produkt jest uszkodzony?

W takiej sytuacji przede wszystkim powinno się zażądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu. Jeśli jednak tak się nie stało a produkt został uszkodzony podczas transportu prosimy o wysłanie wiadomości na e-mail (do dwóch dni od momentu otrzymania przesyłki): sklep@ceramikatulowice.pl wraz ze zdjęciem uszkodzonego produktu. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia. Nasz dział obsługi klienta zapozna się z przesłanymi materiałami, po czym zostaną wysłane do Państwa uszkodzone produkty. Nie należy odsyłać do nas uszkodzonych produktów.


PIELĘGNACJA PRODUKTÓW:

1. Mycie ręczne:

Przy pierwszym myciu porcelany zlecamy zastosowanie delikatnego środka. Jeśli nie prawidłowo będziemy obchodzić się z porcelaną podczas mycia lub suszenia może przez to łatwiej ulec uszkodzeniom. Unikamy wkładania do wody jednocześnie zbyt dużej ilości talerzy, dzięki temu nie porysujemy ich ani wyszczerbimy. Nie używamy ostrych i szorstkich ściereczek, które mogą uszkodzić dekoracje zawierające złoto lub platynę.

2. Czy porcelanę można używać w kuchenkach mikrofalowych i zmywarkach?

Znacznej części dekoracji porcelanowych można używać w kuchenkach mikrofalowych oraz w zmywarkach. Wyjątkiem są dekoracje zawierające złoto lub platynę (wymienionych metali nie można wkładać do kuchenek mikrofalowych oraz zmywarek). W kuchenkach mikrofalowych możemy używać wyrobów niedekorowanych (porcelana biała) lub ozdobionych dekoracjami kolorowymi (nie wolno wkładać do kuchenki mikrofalowej wyrobów zdobionych złotem lub platyną). Przy każdej dekoracji zamieszczonej w sklepie internetowym umieszczone zostały piktogramy informujące o możliwości używania produktów w kuchenkach mikrofalowych lub zmywarkach. Przy częstym myciu porcelany z dekoracją zawierającą złoto lub platynę w zmywarkach może dojść do zarysowywania lub miejscowego przetarcia/uszkodzenia dekoracji. Istotna jest także jakość środków czyszczących używanych w zmywarkach.

3. Jak zachowuje się porcelana pod wpływem wysokich temperatur?

Porcelana poddawana jest różnym badaniom i atestom. Jednak duże i nagłe zmiany temperatury mogą przyczynić się do powstawania drobnych pęknięć porcelany. Aby uniknąć uszkodzeń nie należy wkładać produktów do piekarnika lub kuchenki mikrofalowej zaraz po wyjęciu z lodówki. Naczynia porcelanowe można podgrzewać stopniowo zwiększając temperaturę (nie wolno wkładać porcelany do ogrzanego już wcześniej piekarnika). Porcelanę można podgrzewać do temperatury100 °C. Dzięki zastosowaniu się do powyższych zaleceń, oferowane przez nas wyroby, będą służyć Państwu przez wiele lat. Lodówki i zamrażarki Podczas odmrażania żywności nie należy wstawiać porcelany do piekarnika lub kuchenki mikrofalowej bezpośrednio po wyjęciu ich z lodówki lub zamrażarki. Przy nagłych zmianach temperatur, bez względu na to jak bardzo jest wytrzymała może ulec uszkodzeniu.

Gdybyście mieli Państwo jakieś uwagi lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: sklep@ceramikatulowice.pl